fredag 19 april 2013

Sticka och skicka-vinnare utsedda!

"Kongo-hätta" som jag designade till Värma Liten-kampanjen.























Nu har jag dragit 5 vinnare av boken "Sticka och skicka"! 

Grattis till er:

Tyglina
Annika
Carina
Linda
Jeanette Andersson

Som vanligt är jag överväldigad av att så många ville vara med och tävla. Jätteroligt att se att intresset är så stort för boken! Hoppas att ni alla får chans att bläddra i den och sticka ur den, så småningom...

(Ni som vann - maila era adresser (till: husmorsskolan@hotmail.se) så postar jag böckerna så snart som möjligt!)

8 kommentarer:

  1. oh congratulations! how did i miss this?! sweet little cap!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, ytterligare en sak som får förgylla min dag! Det är inte bara fredag och jag ska få träffa min nyanlända brorsdotter för första gången. Jag vann också! :) Tack för det!

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå väldigt glad över min vinst! Ska bli så roligt att få se alla mönster och vad jag kan göra av alla mina restgarner. :) Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bloggade precis om min vinst på min blogg och länkade givetvis hit till din blogg! ;)

      Radera
  4. Åhhh jag vann!!! Vad glad jag blir. Ska genast maila min adress.
    Kram från Jeanette A

    SvaraRadera
  5. Grattis till Er som vann! Jag får iväg och köpa boken snart.

    SvaraRadera
  6. Tänk, jag som trodde att jag hade vunnit, när jag såg mitt namn, Jeanette Andersson. Well, well, nästa gång kanske :-) Stort grattis till Er som vann!

    SvaraRadera
  7. Nämen vad roligt :)!!! har inte haft tid att titta in tidigare... har mailat dig nu :) Tack/ Tyglina

    SvaraRadera