söndag 23 februari 2014

Färgrik flärd!

 




















Jag har inte varit någon flitig nagellacksanvändare tidigare... Men på den senaste tiden har jag börjat tycka att det är roligare och roligare med lite färg på naglarna!

Efter tips från min syster så hittade jag ett så fint fabrikat - Essie, heter det! Och nu kan man faktiskt köpa "Essies" nagellacker i Arvika...

Ni undrar kanske vad det är som är så fint med just det märket... Jo, tre saker: 
  • Kvaliteten (Lacket sitter som berget!), 
  • Färgerna (Så fina!) och sist men inte minst: 
  • Namnet på nyanserna (De heter sånt som "Mind your mittens", "Cute as a Button", "In Stitches"...)

Än så länge äger jag tre färger. "Angora Cardi" (högst upp), "Twin Sweater Set" (mellanbilden) och "In Stitches" (längst ner). Som ni märker är samtliga namn stickrelaterade! Och det förstår ni säkert att jag gillar;)

Jag skulle vilja sticka en kofta i angoragarn, som matchar nyansen "Angora Cardi"! Visst vore det roligt?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar