torsdag 25 juni 2015

Här är jag!

Kära läsare - här är jag!

Ledsen att jag inte skrivit på så länge - och ledsen för att symötena har uteblvit! Men glad för att ni mailar och hör av er och säger att ni saknar dem! Det gör jag också...

Den senaste månaden har varit något i hästväg - till och med för en arbetshäst som mig. Att göra stickdesign till två olika magasin, samtidigt som man skriver en bok, driver en nätbutik, bloggar för Järbo Garn och ägnar sig åt annat löpande designarbete kan vara väl så ansträngande. Det kan jag nu skriva under på...

Trots det vill jag absolut inte klaga! För det är samtidigt så roligt - ja, för att inte säga underbart!

Nu har det i alla fall rätat upp sig någorlunda, och mina arbetsdagar ter sig återigen lite mer "normala". Därför tänker jag dra igång med symötena igen, nästa tisdag! Välkomna att ladda upp med något fint inlägg tills dess!

Och imorgon blir det en fin liten boktävling här! Missa inte det!

Tills vi ses igen: Må regnet falla mjukt över era ängar och solen sprida den värme som kallas sommar!

P.S. Sugen på lite sommarpyssel? Då kanske du vill virka "min" vallmo? Mönstret hittar du här!

4 kommentarer:

  1. Härligt att "se" dig igen!

    SvaraRadera
  2. Jag skäms för att erkänna jag inte sett du inte bloggat :(
    (Här har varit "upptaget" på annat sätt så min blogg är också underbemannad :) )
    SÅ roligt att du blir så anlitad! Det är du väl värd o det betyder ju också de som ber dig inser vad mycket fint du kan.
    Ha det riktigt gott!
    (Och var lite rädd om dig också!)

    SvaraRadera
  3. VÄLKOMMEN TILLBAKA MAJA! Jag har saknat dig och undrat vilka roligheter du har haft för dig. Jag har kallt räknat med att du skulle komma tillbaka med dubbel kraft och spännande berättelser, och det verkar ju riktigt ☺ Ser fram emot att höra om allt!
    /Carin F

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka Maja!!!

    SvaraRadera