måndag 16 februari 2015

Majas Manufaktur på Fårfesten i Kil!

Fredag den 27:e februari kl. 10.00 slår Fårfesten i Kil upp sina portar. Sedan pågår festligheterna under lördagen och fram till söndagen den 1:a mars kl. 16.00.

Jag finns på plats med Manufakturen för att sälja ullgarn, fina tillbehör som knappar och band, garnredskap och andra nödvändigheter.

För min del är det första gången som försäljare på Fårfesten, därför är jag vansinnigt spänd på detta "spektakel" som jag hört så mycket positivt om!

Hoppas vi ses där!

(All info om program och boende hittar du här!)

(Som vanligt är det säkrast att maila mig i förväg eller lämna en kommentar här, om det är någon särskild produkt som du vet med dig att du vill köpa eller titta på! Av utrymmesskäl kommer jag bara att ha med mig ett urval av mitt sortiment.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar