torsdag 21 maj 2015

Med garnnystan i håret och solsken i blick!

Med garnnystan i håret och solsken i blick - klampar jag in här på min egen blogg som om inget hade hänt! Men det har det ju... Massor!

För jag har varit i Stockholm på finfest, i Sandviken på garnhelg och i Berlin på stickfestival - och detta bara inom loppet av ett par veckor... Idel roligheter må jag säga! Men det blev lite svårt att hinna med bloggande och annat under tiden.

Igår gjorde jag och plåtade en galen garnfrisyr som jag gått och tänkt på ett tag nu... För det är klart att man kan ha garnnystan i håret, likväl som blommor - eller hur?;)

Imorgon ska jag försöka komma till ro med jobbet i ateljén igen... Hej och välkommen vardag - jag har saknat dig! 

Titta gärna in här imorgon - då blir det mer bloggande!




2 kommentarer:

  1. Hahaha! Vilken underbar frisyr! Blev helt glad när jag såg bilderna :)

    SvaraRadera
  2. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvaraRadera