onsdag 5 december 2012

För barnen - i Majas Manufaktur!























Nu finns ett endaste litet par barnstickor till försäljning i Majas Manufaktur. Det kommer fler i början av nästa år, men nu lägger jag ut det här provparet så länge trots att det bara är ett! Kanske kan de bli en julklapp till någon liten sticksugen ute i landet! 

Min satsning på barnrelaterade handarbetsprodukter har fått jättefin respons, både med glada tillrop och det faktum att samtliga påtdockor nu är slutsålda... Det gläder mig väldigt, eftersom jag själv brinner för att sprida hantverkskunskaper till barn och ungdomar.

Jag kommer förstås att leta efter fler produkter framöver och också ta hem nya påtdockor.

Jag kan redan idag stolt meddela att jag fyllt på med ett par andra saker för barn med handarbetsintresse.























Först har jag den stora äran att presentera prinsessan Olivia! Hon säljs som sy-set för barn som vill pröva på lite enkel sömnad. Läs mer här!

Så här ser Olivia ut i bara mässingen: (Jag var ju tvungen att provsy ett ex, men har ännu inte kommit så långt som till klänningen.)






















Och så har jag också fått hem en slags söta filt-stickers som man kan använda till allt möjligt pyssel inbillar jag mig? Ugglor och fåglar föreställer de och så här ser de ut:



2 kommentarer:

  1. Oj vad fint alltihop! Och jag som just hade beställt ... det får bli lite mer nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Hej, Anna! Vad kul att du tyckte det var fint! Hoppas att du får ditt paket idag - eller kanke det kom redan igår?

    Hälsningar från Maja

    SvaraRadera