söndag 16 mars 2014

Växthus-premiär!


Igår ägnade jag stora delar av dagen åt att putsa och feja i växthuset! Det är helt otroligt att återigen få känna hur vårsolen värmer upp det där älskade glasrummet... Odlingstankar vaknar och nya idéer poppar upp som tulpaner ur marken, när jag vistas därinne. Nu är allt städat och jag är redo för att möta ännu en odlingssäsong!

























På tal om det, är det någon som vill vara med och skriva trädgårdsdagbok i år? Det brukar vara så spännande att få kika in i era trädgårdar och odlingslotter och besöka kruktäta balkonger och dignande växthus på olika ställen i landet!

Om intresse finns tror jag bestämt att jag tar och sätter igång med det om en vecka, alltså nästa söndag! Söndagar lämpar sig bra för en liten trädgårdssummering, tycker jag!

1 kommentar:

  1. Å, jag gillar trädgårdsdagboken! Hoppas fler vill vara med!

    SvaraRadera