torsdag 16 oktober 2014

I livets sus och dus!

Oj, vilken dålig bloggare jag har varit den här veckan! Inte ens ett symöte, blev det... Jag skyller på den annalkande syfestivalen, som tar så mycket förberedelsetid samt ett annat uppdrag som krävde min uppmärksamhet under ett intensivt dygn.

Men, men, låt oss glömma det nu och ta nya tag!

Jag tänkte visa er en glimt av något jag gjort idag: En slags alternativ provlapp i form av ett löv! Vore det inte fantastiskt med ett löv av varje färg i Hverdagsuldens färgpalett? Det är i alla fall min plan på sikt...

Det får ta den tid det tar. Jag kommer nog inte hinna färdigt alla till syfestivalen. Men vi får se!

Igår kom årets sortiment av julband hem till manufakturen. Titta bara så fina de är!

Ett par andra fina bandnyheter kom också med posten från England... Allt det här nya följer naturligtvis med mig till Stockholm och Älsvjömässan.

Hoppas att jag får träffa många av er där!



4 kommentarer:

  1. Jättefina band! Och löv i alla färger, det låter fint det.

    SvaraRadera
  2. All you need is löööv!
    Så tjusiga band, julstämning direkt! Nu har du ju säkert mycket att förbereda inför syfestivalen, men så småningom tittar de väl fram i Manufakturen? Jag ser fram emot det! Idag föll faktiskt den första snön i Oslo!
    Hälsningar från Carin

    SvaraRadera
  3. Vilken fin struktur det var på lövet!

    SvaraRadera
  4. Anna: Vad roligt att du gillar banden Anna! Jag hoppas att det ska bli löv i alla färger, så småningom!

    Carin: Ja, eller hur: All you need is löööv! Banden kommer självklart upp i nätbutiken efter Syfestivalen! Det är så roligt med julsortimentet:) Och årets band är jag löjligt förtjust i;) Härligt med snö! Här i Arvika är det bara grått och fuktigt. Tänk vad mycket vi hann prata sist - kommer fortfarande att tänka på en massa intressanta saker som du sa!;)

    Annika: Tack!!

    SvaraRadera