onsdag 22 oktober 2014

Slutfix!

Hej där!

Här pågår slutfix och packning! Snart bär det av mot den Kungliga Huvudstaden och mässhallen i Älvsjö för att rigga montern till helgens Syfestival. Oj vad roligt det ska bli och oj vad pirrigt det är precis innan...

På bilden syns en babytossa som jag stickar på så här i sista minuten. Den ska få vara med som visningsplagg för det nya garnet "Engleuld" som gör premiär i helgen! Jag kommer att berätta mer om både garn och mönster här på bloggen efter mässan. Men i korta ordalag är "Engleulden" en mjuk ull- och alpackablandning som passar utmärkt till exempelvis babystickning!

3 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se din monter!
    /Karolina

    SvaraRadera
  2. Jag missar det roliga, så du får blogga om det så att jag får läsa om det. Lycka till

    SvaraRadera
  3. Jag missar det roliga, så du får blogga om det så att jag får läsa om det. Lycka till

    SvaraRadera