måndag 12 januari 2015

En liten sammanfattningen!





































Sedan jag skrev sist här har jag bland annat:

  • Startat upp årets arbete i manufakturen med buller och bång... (Därav den långa bloggtystnaden.)
  • Jobbat intensivt med ett nytt koftmönster! (Du ser en liten skymt av koftan på bilden ovan...)
  • Sett på en spännande deckare som till på köpet innehåller många vackra stickade plagg!
  • Oroat mig för de fruktansvärda angreppen mot yttrandefriheten som har skett i Paris!
  • Planerat en virkkurs som jag ska hålla nästa vecka...
  • Lanserat ett nytt garn i Manufakturen!
  • Bloggat om ugglor och rävar för Järbo Garn!
  • Gått på badhus och värmt mig i bastu och bubbelpool.
  • Sett en 6-åring lära sig simma:)
  • Stickat på en hemlighet...
  • Drömt om våren...
  • Läst en bra bok!
Vad har ni gjort?

4 kommentarer:

  1. Det verkar som att du haft en massa roligt för dig! Jag är väldigt nyfiken på koftan, kommer du snart att visa hela?

    SvaraRadera
  2. Vilka fina blåa knappar! :) Även jag är nyfiken på att få se hela koftan...

    SvaraRadera
  3. Är det måhända Shetland som är deckaren? (Mycket bra deckare och böckerna som serien bygger på är än bättre.)

    /Anna-Karin

    SvaraRadera