lördag 30 augusti 2014

En intervju!

Vad sägs om en intervju som lördagslektyr? En där jag bland annat avslöjar hur jag lärde mig sticka, vilket mitt bästa handarbetsminne är och vad jag inspireras av!

Järbo Garn har alldeles i dagarna "blivit med" blogg! Och igår publicerade de en designerintervju med mig! Den är en i raden av flera intervjuer som kommer att dyka upp där... Under hösten kommer man alltså få lära känna oss som skapar mönster och modeller till Järbo lite närmare.

Och vet ni något roligt? Jag är också en av Järbos gästbloggare, så jag kommer att skriva på deras blogg ungefär två gånger i veckan. Om garn, stickning, trender i handarbetsvärlden och en hel massa annat. Dessutom kommer jag att bjuda på minimönster och bildbeskrivningar lite då och då...

Här hittar du intervjun! Och här är själva bloggen där också mina kollegor Linda och Kalle kommer att skriva! Varmt välkommen att ta dig en titt!

(Bilden då? Jo, några av de föremål som inspirerar mig när jag skapar mönster! Bland annat samlar jag på gamla babyplagg så som babytossan, spetskragen har jag fått av min moster! Visst är den vacker? Och så ett ljuvligt bokmärke som jag fick av min syster en gång för längesedan!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar