torsdag 9 januari 2014

En liten påminnelse om stickkursen!

Hej där alla stick-intresserade!

Nu påminner jag om vintagestick-kursen som jag håller på Vintagefabriken i Stockholm den 19:e januari.

Mer info om innehåll och anmälan hittar ni här! Sista anmälningadatum är den 15:e januari!

Varmt välkomna!

P.S. I mars planerar vi för fortsättningskursen. Flera av er har frågat om det går bra att hoppa på den direkt, om man har stickvana sedan tidigare. Svaret är förstås: JA! Det är ju just precis det som är tanken - att man ska kunna gå in på den nivå som passar bäst. Återkommer med info om fortsättningskursen lite längre fram!

2 kommentarer:

  1. Den här tröjan är det finaste jag har sett på länge! Finns det månne ett mönster att köpa via dig för mig som bor långt från Stockholm och vill men inte kan vara med på stickkursen?

    SvaraRadera
  2. Mönstret finns i "A Stitch in Time, Vol 2" som jag säljer via manufakturen...

    Mvh Maja

    SvaraRadera