söndag 5 januari 2014

Hej, nya år och alla fina läsare!

Sent morgonkaffe som intas efter en lång sovmorgon, är nog det bästa kaffet! Särskilt när man dricker det i sin favoritmugg! Min är för närvarande den här...

Sovmorgon är annars en sällsynt lyx för mig. Jag vaknar oftast i ottan av mig själv ( - vilket jag verkligen gillar), men det här jullovet har jag faktiskt sovit längre än vanligt... Behövde nog det!

Här har det annars varit lugna puckar i hemmet ett par dagar. Vi är nyligen hekomna från nyårsfirande hos mina föräldrar, och har bara njutit av att ta dagen som den kommer... Det har varit ett sällsynt dimmigt gråväder ute, så det blir mest innekurande

Nu ser jag fram emot att ta mig an det nya årets utmaningar.

Och så här lite sent på - så vill jag tacka alla er läsare som följt mig under 2013! Jag är så glad åt er!! Välkomna att hänga med mig under 2014 också!

1 kommentar: