onsdag 2 mars 2011

Pyssla med barnen i "Majas Husmorsskola"!



Den här månaden sätter jag fokus på barnen i min spalt i "Minnenas Journal"! Där handlar det om gammalt och nytt pyssel som man kan göra tillsammans med sina små. För visst kan idéerna tryta ibland, även för den mest ambitiösa förälder? Då kan det vara skönt med lite "påfyllning" utifrån! I "Majas Husmorsskola" får du bland annat lära dig att koka egen miljö- och barnvänlig målarfärg (se bilden ovan), och också hur man gör en gammaldags leksakssnurra (se bilden nedan).

Som vanligt blir det också massvis av bonustips här på bloggen under den kommande månaden! Jag hoppas naturligtvis också själv få en massa bra tips tillbaka av er läsare:)

2 kommentarer:

  1. Fina,bra tips, läste om detta i tidningen! :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Tips på barnsaker är alltid välkommet. Kika in hos mig idag. Jag tror du kommer gilla vad jag visar upp.

    kram kram

    SvaraRadera