måndag 30 april 2012

Ladda ner maj månads kalenderblad!

Dags för maj månads kalenderblad! Jag tänkte bjuda er på mitt allra käraste rabarberrecept - en ljuvlig rabarbermousse som min mamma introducerade i familjen för många år sedan. Den är något utöver det vanliga - så god att en av mina vänner till och med planterade rabarber i sin trädgård enkom för att kunna göra rabarbermoussen;)

Håll till godo och lova mig att ni njuter av rabarberns ankomst till trädgården! Här kan ni ladda ner månadens kalenderblad!

4 kommentarer:

  1. mmm ja älskar rabarber :) lät väldigt gott. Ja har en fundering ang nässlor. När ja går till jobbet varje dag sa går ja å spanar in nässlorna som börjat komma upp å ja blir sugen på nässelsoppa mums :) när ska man plocka å när är de försent? Ja tänker på de varje år. Nån som har ett recept? :)

    SvaraRadera
  2. Tack Maja!
    jag läser med glädje din blogg och passar på att spara receptet. Jag har ett stort rabarberstånd och letar ständigt nya recept att göra godsaker av.

    SvaraRadera
  3. Tack, det ser jättegott ut. Det ska jag prova på mina rabarber som är på väg upp. Ditt recept på våfflor var bland de godaste våfflor jag har ätit.

    SvaraRadera
  4. Tack för receotet! Jag har provat det och blev jättegott, ungefär som fruktjoghurt!

    SvaraRadera