måndag 2 april 2012

Påsktävlingens vinnare!

Vad roligt att påsktävlingen fick ett sådant otroligt gensvar och att så många av er ville vara vara med och tävla! Det blev nog kommentarsrekord för den här bloggen:) Tack för alla fina och trevliga påskhälsningar som ni lämnade!

Med hjälp av "random number generator" har jag utsett en vinnare:

Det blev Stina! Ett stort grattis till dig! (Maila din postadress och mailadress till mig så kommer garnet på posten och mönstret via mailen, inom kort.)

Eftersom ni var så många som tävlade, och för att jag egentligen skulle önska att alla fick vinna, har jag faktiskt dragit ytterligare tre namn som kommer att få mitt mönsterhäfte skickat till sin mailadress. Här är namnen på er:

Karin.ellen, Sarah och Linnea (Är ni också snälla och mailar mig era mailadresser!)

Jag önskar er alla en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Tjohoo!!! Jag vann!! Nu flyttats ju kragen upp i topp på attgöralistan. Tack så väldigt mycket.
    Sarah

    SvaraRadera
  2. Ojojoj! Det här händer inte mig ofta. Lycka!

    SvaraRadera
  3. Oj så roligt!
    Hoppas din påsk varit fin.
    Kram

    linnea_soderlund(snabela)hotmail.com

    SvaraRadera