onsdag 2 januari 2013

Gott Nytt År!

Foto: Daniel Nolgård
Nyårshelgen har varit lugn, varm och ljus!

Nu har vi färdats hemåt genom snötäckta landskap. Det känns fint att återse det julfina huset, ateljén och börja så smått igen med manufaktur-jobb och stickmönster som väntar.

Jag ser fram mot 2013! Det är så mycket jag vill göra av det kommand

Nu vill jag önska er alla ett Gott Nytt År och hoppas att ni har haft en bra helg! Tack för fina kommentarer, uppmuntran och stöd under det gångna året!

4 kommentarer:

  1. Fin du är Maja! Så kul att få se en så tydlig bild av dig!!! Måste säga att ajg var tvungen att backa lite bland dina inlägg och ta en titt på din mormorsmor, jisses vad lika ni är :)
    Jag önskar dig fortsatt lycka till med din fina webb butik och jag kommer helt klart att beställa saker från dig. Kram och ha ett fortsatt gott nytt år <3

    SvaraRadera
  2. Tack för en bra blogg med härlig inspiration och gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin bild!
    Tack detsamma!
    Och tack själv för inspiration, idéer och tips!
    Önskar dig allt gott med allt du vill göra och uppnå under året som ligger framför!
    (Och tror du inte jag kände mig SÅ duktig som skrev ett handarbetsinlägg igår, jag som alls inte alltid har något till tisdagarna. Och så tänkte jag länka... Och kom på VILKEN tisdag det var... :) (En liiiiten ledtråd hade kanske varit att jag lyssnat på nyårskonserten... Suck!)
    Kram!
    (O inlägget blev kvar hos mig ;) )

    SvaraRadera
  4. Hej Maja .. vilken fin bild.. ser vilken lilla G är släkt med;)..Kul att se vad som ska ske det här året.. mycket spännande hoppas jag.. för oss all.. god fortsättning.. Pia

    SvaraRadera