söndag 27 januari 2013

Kalaset!





































Visst blev det ett hejdundrandes kalas, med fina ungar på besök och ett lyckligt födelsedagsbarn! Att få duka till barnkalas, måste vara något av det roligaste man kan göra? I alla fall tyckte jag det!

De rosa små plaströren är en slags portionsförpackningar med såpbubblor i - jag hittade dem på Panduro. Mycket populära, må jag säga! Och den färgsprakande löparen med mönstret "Chinese Rose" från Pip Studio, är alldeles ny. Ett särdeles fint reafynd som jag gjorde häromdagen... Känns härligt att få in så mycket färg i hemmet!

5 kommentarer:

  1. Underbart fint ser det ut att ha varit!
    Hoppas mamman kunde njuta lika mycket som barnet!

    SvaraRadera
  2. Hej Maja!

    Oj vilken fin blogg du har. Ser fram emot att bli en trogen följare fr.o.m. nu!
    Kram
    /Ida Malkolmsson

    SvaraRadera
  3. Så fint du dukat, jag gilla oxå att ha barnkalas.
    Dom växer bara så fort.
    HA det gott
    kram

    SvaraRadera
  4. Karin-Ida: Jo då, jag kunde faktiskt njuta av dte hela - men förberedelserna var inte bara njutbara;)

    Ida: Nej men hej, Ida! Tack - vad roligt! Välkommen hit!!

    Myrica: Ja, de växer verkligen fort! Man får passa på så länge tillfälle bjuds!

    Hälsar Maja

    SvaraRadera
  5. Trevligt kalas för en 5-åring! Hade älskat det när jag var liten :)

    SvaraRadera