fredag 11 januari 2013

Leverens!

Idag lägger jag sista handen vid en liten mönsterkollektion som ska postas till Järbo Garn. Jag har arbetat med plaggen hela december månad. Någon gång i höst kommer mönstren att dyka upp på Järbos Garns hemsida! Det är verkligen lång framförhållning som gäller när man jobbar med stickdesign...

Hur som helst känner jag mig väldigt nöjd med de här plaggen och glad för att de blev som de blev! Att få förvandla garnnystan till små kläder, det är för mig en nåd att stilla bedja om!

3 kommentarer:

  1. Hej Maja! Så spännande det ska bli att se dem! Men det är ljuvliga färger och i vacker RÄTstickning så det bådar gott. Ja, visst är det en NÅD att få förvandla nystan till vackra och användbara saker! Tänk att vi får detta att njuta av... Välsignat 2013 önskar jag dej och de dina! Carol

    SvaraRadera
  2. Spännande! Ser fram emot att se vad du skapat denna gång.

    SvaraRadera
  3. Om man bara kunde vända och skruva på den här bilden lite och liksom bläddra inuti den! Du har verkligen lyckats med att ta en vacker bild som inte avslöjar särskilt mycket ...

    SvaraRadera