onsdag 30 januari 2013

Majas Manufaktur i Stripa Gruva till helgen!

I helgen är det dags för en årligt återkommande kulturtillställning i Lindesbergs kommun - där jag är uppvuxen. Under lördagen och söndagen är det "Vinterspår" - en slags konst-/kulturrunda, där allmänheten får möjlighet att besöka olika evenemang.

Jag kommer att finnas med på ett hörn, med ett urval av varor från Majas Manufaktur. Närmare bestämt i Karlssons Kulturverkstad i Stripa Gruva, (Guldsmedshyttan), kl 11.00-17.00, lördag och söndag.

Varmt välkomna, ni som händeslevis finns i närheten! Titta in och sig hej, vet jag! Det vore roligt!

P.S. Vet du med dig att du ska dit, och är intresserad av att titta på någon särskild vara? Skriv i så fall gärna det i en kommentar, så jag vet om det. Jag kommer ju inte att ha med mig precis allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar