torsdag 5 juni 2014

Jag och min strykbräda!

Jag måste komplettera rapporteringen från Garnfesten, med ytterligare två bilder. De tog Åsa med sin mobil...

Det var på förra årets syfestival, som jag som en ren nödlösning började använda mig av en strykbräda som disk. Nu har det liksom blivit min grej! Här ser ni mig live bakom strykbrädan!

Den som tar sig till Syfestivalen i Stockholm i oktober kommer säkerligen att hitta mig där igen - alltså bakom strykbrädet... Jag har bytt upp mig till en rustik trävariant, som kommer att få ett nytt, tjusigt överdrag endera dagen!

Och så skickar jag med en bild på mig och allra bästa Kerstin som är djupt försjunkna i stickprat - jag visar babyhättan för henne! Kerstin och jag känner varandra genom att vi har jobbat tillsammans med hjälpstickningscaféer i Arvika och hon är en värdefull bekantskap för mig!


1 kommentar: