söndag 22 januari 2012

I pressen framöver...






















Här kommer varma söndagshälsningar från mig!

Februari månad kommer att innebära en hel del roligt för min del. Då kan man läsa om mig lite här och var i tidningarna. Eftersom jag lovat att hålla er uppdaterade om var och när kommer informationen här:

Den 5 februari kan man läsa om mig i Expressens Söndagsbilaga. Den intervjun gjordes i december av en väldigt trevlig reporter. Jag hade också besök av en en duktig fotograf som plåtade ett symöte i mitt hem. Reportaget kommer förutom detta att innehålla ett par av mina recept och sist men inte minst: ett koftmönster som jag konstruerat! Ni kanske minns att jag skrivit en del om det tidigare...

I nr 3 av Allt i Hemmet kommer jag också att finnas med på ett hörn - då i ett reportage som ska handla om "husmorsstilen". (Vad nu det är;) Vet inte alls i vilken omfattning, men de har i alla fall intervjuat mig... Ska bli spännande att läsa snart! Tidningen utkommer i början av februari.

Förutom detta skriver jag på en liten text om "Babystickning genom tiderna" till organisationen Stickas medlemsblad. Det är ett väldigt roligt arbete! Till detta har jag fotat en massa gamla babyplagg - bland annat babysockan från 1950-talet som ni ser på bilden. Visst är den fin?

Avslutningsvis vill jag bara säga att det är så trist med de tekniska problemen som den här bloggen dragits med den senaste tiden! Ett par av er har hört av er för att berätta att ni inte kommer åt vissa sidor och inte heller kunnat skriva kommentarer.

Själv har jag inte kunnat kommentera inlägg/svara på era kommentarer på över en vecka. Det känns hemskt tråkigt och konstigt att inte kunna återknyta till allt fint ni skriver! Jag hoppas att ni har tålamod med detta och inte känner er bortglömda. Jag läser som vanligt alla era kommentarer, vilket jag lyckligtvis kan göra via min mailbox. Och självklart kommer jag att svara er alla så fort det går!

Vad problemen beror på har jag fortfarande inte fått någon riktig klarhet i, men jag gissar att det är Blogger som håller på att göra om något i sitt system...?

Ha nu en fin söndag! För mig väntar skridskoåkning och vattenfärgsmålning:)

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se och läsa. AiH prenumerar jag på och SöndagsExp läser jag också alltid och som nybliven medlem i Sticka! kommer jag att kunna ta del av allt. Kul för mig, men framförallt för dig naturligtvis.

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns väldigt spännande! Och vad fint att du kommer att kunna läsa rubbet:)

    Hälsningar från Maja

    SvaraRadera