onsdag 4 januari 2012

Ladda ner Husmorsskolans kalenderblad för januari!
























Jag har satt samman ett månadsblad för januari, med ett handfast husmorstips ur Husmorsskolans arkiv. Under året kommer att jag bjuda på ett nytt blad för varje ny månad - alla med passande tips eller recept för årstiden. Tänkte att det skulle vara ett fint sätt att plocka upp gamla godbitar ur tidigare års inlägg på Husmorsskolan. Inspirationen till att göra kalendern fick jag från fina Åshild på Prydeligbloggen som alltid gör så vackra almanackor!

Varsågod att ladda ned januaris månadsblad här! Bara att skriva ut det och nåla upp någonstans där det passar... Hoppas att kalendern kommer till god användning hos er!

8 kommentarer:

  1. Tackar! En underbar idé!
    //Henrietta

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide´!
    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. Gillar din blogg och blir gärna medlem i syföreningen om det går.

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Och vilken bra idé!

    SvaraRadera
  5. Vilken bra idé :)
    Laddar ner på en gång.

    SvaraRadera
  6. Henrietta: Å, varsågod! Roligt att du gillad det!

    Gerda-Thyra: Så kul att du gillade det:)

    Borgmästaren: Javisst går det! jag fixar det och lägger in dig i medlemslistan! Välkommen!

    Anna: Vad glad jag blir att du tycker det!

    Annika Berg: Vad kul att du nappade!

    /Maja

    SvaraRadera
  7. Försöker ladda ner almanackan men lyckas inte. Får meddelandet att jag inte har rättighet att skriva ut den.

    SvaraRadera
  8. Medea: Nu har jag fixat detta - tack för att du påpekade felet!

    Mvh Maja

    SvaraRadera