lördag 6 augusti 2011

Roliga siffror!


Nu följer 100 läsare Husmorsskolan via Google Friend Connect! Det totala antalet unika besökare har passerat 100000 - de dagliga besökssiffrorna ökar ständigt och ganska snart kommer jag att skriva mitt 500:de inlägg. 

Glädjande siffror sporrar naturligtvis lite extra inför höstens arbete med bloggen! En del nyheter kommer det att bli - just nu jobbar jag bland annat på ett receptregister som förhoppningsvis ska göra det lättare för er läsare att hitta rätt bland alla Husmorsskolans recept...

Men så till huvudpoängen med det här inlägget:

Tack alla fina - för att ni läser, tipsar och kommenterar! Utan er skulle det inte bli mycket till Husmorsskola...

7 kommentarer:

  1. Stort tack till dig, som gör Husmorsskolan till vad den är. Utan dig blev det platt intet.
    Kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Tack själv! För du ger så mycket inspiration och tips, uppmuntran och goda råd.

    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Hejsan.
    Wow vilken blogg. Ser att din blogg kommer passa mig perfekt!
    Grattis till siffrorna och de kommande!

    Hälsn. Lizette

    SvaraRadera
  4. Grattis! Tack för allt du delar med dig och allt arbete du lägger ner på bloggen.

    SvaraRadera
  5. Alla: TACK för alla fina ord!

    Lizette: Varmt välkommen hit! Kul att du gillar min blogg!

    Hälsningar från Maja

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken mysig blogg! Halkade in här av misstag, men det va visst ettt bra misstag =)

    SvaraRadera