måndag 15 augusti 2011

Vinnare!





















Nu har jag låtit en "random number generator" bestämma vilka av er som vinner varsin miniatyr-växtpress. Det blev Kerstin och Kajsa som hade turen på sin sida den här gången. Ett stort grattis till er båda! Hoppas att de små växtpressarna kommer till någon fin användning!

Kan ni maila mig era adresser (husmorsskolan@hotmail.se) så ska jag posta pressarna till er så snart som möjligt.

(Kerstin, kanske vi kan hitta något annat smart sätt att överlämna den - vi bor ju inte så långt ifrån varandra? Jag skulle till exempel kunna lämna in den på Konsthantverksbutiken, om det är så att du tittar in där ibland? Men funkar det inte så postar jag!)

2 kommentarer:

  1. Yippee! Jag brukar aldrig vinna. Va, kul! Javisst kan du lämna in den på Konsthantverk. Där är jag ju med jämna mellanrum. Var där senast idag för att hämta grejer till marknaden i Göteborg (så den här veckan har jag ingenting i butiken). Tack så hjärtligt mycket!
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hurra!!!!
    Detta gjorde verkligen min dag! Har mailat dig med adress och sånt.
    Tack!!!

    SvaraRadera